Bijna zover! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans Huppertz - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans Huppertz - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

04 Augustus 2010 | Nederland, Tilburg

Over 3 dagen ga ik voor een half jaar naar Turkije. Het is bijna zover!

De meeste voorbereidingen zijn zo onderhand getroffen: ik heb mijn visum, vlucht geboekt, en, niet onbelangrijk, heb sinds maandag een plek om de eerste 4 weken te slapen

Dit zijn mijn plannen:

- 9 aug tot 3 sept is Erasmus taalcursus Turks in Sakarya (153 km van Istanbul)
- Op 3 september komt Jasper voor 2 weken vakantie
- 16 sept ben ik in Istanbul voor aanmelding etc. Ook ga ik dan op zoek naar een kamer.
- 28 september beginnen de colleges

Op deze weblog kun je mijn belevenissen volgen.Trouwens, linksonder kun je je mailadres invulllen, zodat je een mailtje krijg als er een update is.

Ik heb er zo onwijs veel zin in!

  • 04 Augustus 2010 - 20:51

    Sandra:

    Heeeee die Ans! Bij deze alvast een te gekke tijd gewenst! Dat je er maar weer een heel scala aan levenservaringen op mag doen en dat je lekker veel uitdagingen op je pad tegenkomt! Veel plezier en goede vlucht!!

  • 04 Augustus 2010 - 20:59

    Hallo Ans:

    Ik wens je al een hele goede reis en veel plezier in Turkije,

    Francy

    PS: misschien een stomme vraag: kan ik ook een foto plaatsen ?

  • 04 Augustus 2010 - 23:45

    Ellis:

    Ah, toch een blog. Gelukkig maar ik begon al ongerust te worden. Geniet van je laatste dagen in Nederland. En natuurlijk veel plezier in Turkije.

  • 05 Augustus 2010 - 08:59

    Richard:

    Weet je het heel zeker?

  • 09 Augustus 2010 - 20:17

    Muti:

    Beschik eindelijk weer over een pc. Kan dus je weblog lezen. Veel plezier daar in Turkije. We zijn reuze benieuwd naar jouw ervaringen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Exchange Istanbul

Studeren in Istanbul @ Boaziçi University

Recente Reisverslagen:

18 Januari 2011

Syria is beautiful!

13 Januari 2011

Tatil gunler: Syria :-)

11 Januari 2011

Semester ten einde...

12 December 2010

Nieuws vanuit Istanbul

11 November 2010

Update
Ans

Studeren @ Boaziçi University in Istanbul

Actief sinds 28 Juli 2010
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 22377

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 22 Januari 2011

Exchange Istanbul

Landen bezocht: