Vakantie! - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Ans Huppertz - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Ans Huppertz - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

08 September 2010 | Turkije, Kusadasi

Hoi, hier even een kort berichtje.

Jasper en ik zijn, na een lang weekend stanbul, afgereisd naar Kusadesi, een plaatsje in de buurt van Izmir.

Door de lange, nachtelijke busreis (12 uur in totaal), zijn we gisteren niet veel verder gekomen dan een beetje uitrusten op het plaatselijke strand. Wel hebben we ook de lokale veste, op een schiereilandje net voor de kust, bewonderd.

Vandaag zijn we naar een nationaal park op 20 km afstand geweest, waar we ons net op een eilandje waanden, met een rustig, mooi strandje, beboste heuvels op de achtergrond, een blauwe zee, uitzicht op het Griekse eiland Kosö….we waanden ons in een paradijsje ver weg van de beschaving (nou ja….5 km, maar goed).

Ons hostel is mooi, even bergop klimmen om er te komen, maar dan heb je ook een mooi uitzicht over het dorp. De komende dagen zijn we van plan wat in de regio rond te reizen.

Iyi aksamlar!

• 08 September 2010 - 19:36

Dienge Broar:

Gooienoavend,
    Zoe noe bin ich ns dr 1ste dee reageert. Ich huur t al, doe bis wer druk bezig( aan t strand liege) terwijl ich in dr pratch liek te dabberen op de bouwput. Merja sjun dat alles got bevilt, sicher noe datse echt vakans has. Duch de gruss aan dr Jasper.

Adieje

• 08 September 2010 - 19:46

Francy:

Hallo Ans en Jasper,

Genieten jullie twee van de vakantie volop, maar ik kan niet veel schrijven.

Ik heb een ontzettende kramp na het lezen van het commentaar van Tom !!!

• 08 September 2010 - 19:55

Dienge Broar:

Sorry Francy, de volgende kier stuur ich wal git in t Frans:P

Wees gegroet ich bin alwer voed

• 08 September 2010 - 20:07

Truus:

Met vakantie en dan toch nog een berichtje op je weblog. Had ik niet verwacht. Dus, wie weet horen we binnenkort weer waar jullie uiteindelijk overal geweest zijn. Ben in elk geval zeer benieuwd.
    Veel plezier!

• 11 September 2010 - 08:30

Lilian:

Hey Ans en Jasper,

Toch nog een berichtje op je web-log in jullie vakantie, leuk.
    Genieten jullie maar lekker van jullie vakantie, het mooie weer en de prachtige omgeving.

• 19 September 2010 - 13:47

Stefanie:

Hoi Ans!

En... al got gewend doa? Ich zien dat het weer jot doa is, du has het veul bisser wie os! :D

Amuseer dich!

• 02 Oktober 2010 - 14:28

Oma:

Halo Ans,

Fijn voor Jasper en jouw
    dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gemaakt
    Hier is nog alles het zelfde. Ik wens je veel succes met je studie.

Groetjes van oma Paffen